Hallo.

Jag är jättetrött och har ont i huvudet. Som vanligt känns det som. Aja, ikväll är det feeest. Det blir nice. Bara inte Nicco blir sådär jag-ligger-på-marken-mer-än-jag-står full. :) hihi.

Jag och Chrille löste förövrigt Metros korsord idag. Första gången ever! Fast vi försöker lösa dom varje morgon, haha. :)

Förövrigt pratar jag, Rebecka och Chrille the sims hela tiden, haha. Christer, din lillasyster är min idol.

Undra om jag ska spela något spel nu? hihi.
Så får det bannemig bli! Rebecka, om du läser:
Du har inte sett nååååååånting.


reupdate;
Rebecka läste min blogg, vad tror ni hon kommenterar?
"Vad vill du spela? :D"

Känns som att min kära handledare är lika less på att sitta här just nu som jag ;)

Kommentarer
Postat av: becka

Vad vill du spela? :D

2009-05-08 @ 16:16:07
URL: http://beckatheblogger.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0