Godmorgon!

Nu sitter man här på praktiken. Det är bara jag och Helena här. Chrille och Rebecka är sjuka så det blir väl lunch själv idag, kul grej inte.
Imorse på tåget så märktes det att det var ledigt igår och att det är många som tagit/är lediga idag också. När jag gick på i Väsby såg jag typ en person som satt på tåget. haha.

Jahopp, och idag är det fredag. Vad ska man göra? Jag vill inte bara sitta hemma. hmh. Får väl se. Ioförsig är jag jävligt trött så festa orkar jag nog inte göra. Eller ja, haha. Dyker det upp något kul party bangar jag säkert inte om jag känner mig själv.

Igår skulle jag och Sebastian ta en "pussbild" på min mobil, har ju ingen sån i min nya och det är ju liks en standard ;) Nejmen ja, jag ville ha en sån helt enkelt. Det slutade med att vi började bråka. Jag tyckte att han pussades som ett cp och han tyckte att jag pussades som ett cp. Det blev krig. Han kunde inte vrida huvudet såsom jag ville att han skulle göra!


Visst ser vi kärleksfulla och ömsinta ut? Det är vi inte.

Aja, nu ska jag väl jobba lite.. nejfan, där ljög jag. Tjatiga BecciZ är ju inte här så det finns ingen anledning ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

och ni säger att vi bråkar över ingenting? :D

2009-05-22 @ 09:21:11
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0