Sådär.

Nu har jag fixat maaaaaaassvis med bilder. det tog jäääääättelång tid. Min dator blev jäääätteseg för att det var så mycket bilder. phew, skönt att det är klart iallafall.. :)

Zorans dotter är förövrigt här idag. Gud vad söt hon är. Hon sitter här brevid och ritar och ibland springer hon runt och bjuder alla på godis. En sån liten prinsessa :)

Jag är jättetrött just nu, jag vill bara gå hem och sova, det har varit en väldigt seg dag. Hoppas att vi får god mat hemma hos Sebastian idag.. :)

Imorgon är det förövrigt skiva, jag och nissu har bästaste grejen som vi ska vara! Fast det är en hemlis så ni får inte veta, naanaaförnaana.. Var inte så taggad först, sen när vi kom på vad vi skulle vara blev jag astaggad, haha. Det blir kul!

Jaja, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0