Hallådär!

Nu sitter jag i sängen och kollar på tv. Otippat va?! Har precis ätit lunch! Glass och Té, haha. Mumsigt!
Chrille är så söt. Han ringde mig tidigare idag och berättade lite om vad han får göra på praktiken. Då berättade jag att jag att jag har dåligt samvete ifall han får äta lunch själv. Någon timme senare får jag sms där han skriver:
"du behöver inte ha dåligt samvete, Steffie äter med mig"
Sött va?

Iallafall, på onsdag har jag och Nicco tänkt dra på en skiva. Det är "Rock Bash". Rocktema, vad har man på sig? hmh. Nicco kom på idéen om att ha bandtshirt och lite krimskrams. Låter bra..
Älskling, har du en bandtshirt jag kan låna? *puppy-eyes* haha :))
Aja, det blir la nice! Om jag kan röra mig någolunda bra sattsäga? Just nu ser jag INTE ljuset jonathan!


Snygga tjejer på Grönalund i somras, innan Harry B James ;)

Kommentarer
Postat av: Baski

Min heliga August t-shirt! MYYYYYYYYCKET tvivelaktig till om du kommer få låna den med tanke på hur röjig du är i onyktert tillstånd ;)



Dear God I will never let August Burns Red dowm.

Amen

2009-03-16 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0