Hallå!

Idag är det kul på praktiken, jag och chrille ska göra en flashfilm. wiie.

Hah, btw. Jag och Chrille har fått en homie på Coop som ligger rakt över gatan här på praktiken.. Vi är där typ 90ggr per dag (känns det som), och hon står ALLTID i kassan. Varje gång vi kommer så ler hon och säger:
"åh, är ni här?"
och vi svarar typ alltid med något i stil som:
"aaa, vi tänkte prova något nytt idag, gå in på coop liksom"
Sen garvar vi alltid sönder åt det, haha :)

Idag ska vet jag inte vad jag ska hitt på.. Hem till Sebbe och keka middag efter prallen iallafall ^^
Jag och Nissu diskuterade igår, tänk när det blir vår och man har LUST och ORKAR vara ute på vardagskvällarna, träffa vänner osv.. myspysen liks ^^

Aja, nu ska vi fortsätta jobba..
Chrille blir arg på mig om jag skriver mer, hihi.. :) Pussigull ^

Kommentarer
Postat av: emelie

död han

2009-03-24 @ 11:55:15
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så söt profil bild du har :)

Ha en fortsatt bra kväll, godnatt!

2009-03-24 @ 22:19:09
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0