Lördag.

Jag har skittråkigt måste jag säga. Basse och Sebbe sitter i soffan och kollar på någon tråkig film. Sebbe sover förmodligen.

Imorgon kommer mamma hem. Finally. Då behöver minsann inte jag och basse sköta hushållet. fjew. Det är ju skittråkigt. Jag vill aldrig flytta hemifrån. Isåfall ska jag önska mig en städerska när jag fyller år.

Annars då? Jofan, varit sjuk sen studenten och bättre blir det inte, snarare tvärtom. Funtar på att dra till doktorn. Det börjar faktiskt bli lite jobbigt att inte kunna sova ordentligt på nätterna.

Sen har jag varit i estland också. Ja det har jag. Med pöjkens familj. Roligt sällskap, tråkigt land. fy tusan vilket tråkigt land estland är. Det ända positiva är nog att det är billigare där än hemma.

Nu ska jag nog gå och spela mitt älskade spel. Viva piñata. testa testa testa. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0