Dags för ett nytt försök?

När jag sitter hemma såhär ibland så pirrar det i fingrarna och jag vill börja skriva i min söta lilla blogg igen. Så nu tänkte jag försöka igen. Dock struntar jag i hur många som läser den och inte.

Och vad har hänt sen senast?
25-29 Juni var jag och massa trevligt folk i Göteborg. Vi var på Metaltown festivalen. Slipknot var helt klart bäst. Jag hade tänkt lägga in lite bilder men nejdå, min telefon vill inte riktigt vara min vän för tillfället.

....Däromkring dog också vår allas älskade Michael Jackson. Sjukt tråkigt måste jag säga. Inte för att jag pressade hans musik dagligen, men enligt mig är han ett musikaliskt geni. Grym på att dansa, grym sångröst och konserter som är helt outstanding, kan det bli mycket bättre?
Mina favoritlåtar med Michael Jackson är:

 
Will you be there är ju med i filmen Rädda Willy också. Den var en av mina favoritfilmer som ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0