Wuhu!

Efter skolan åkte jag och Sebastian till Obs för att handla spolarvätska till mammas bil, sen åkte vi och gymmade med Nicco (som förövrigt spenderade hela sin dag på gymmet). Duktigt Duktigt.

Nu har jag precis ätit middag, Tacos. Mums!

Snart ska jag börja fixa mig inför ikväll. Jag hoppas det blir jättekul! Nu är det bestämt att vi faktiskt ska till Christer, och Empan och Christer SKA faktiskt följa med oss ut! Woho!

Det jobbigaste med att gå ut är att man aldrig vet vad man ska ha på sig! Man är liksom aldrig nöjd! Jag skulle vilja ha en helt ny garderob med helt nya kläder! ....tomten?!

Vad sägs förövrigt om att Blondinbella åkte ur Let's Dance igår? Det syntes att hon blev ganska chockad!

Nu har jag inget mer att tillägga. (förutom att Carl Jan är bäst!)

Puss&Kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0