Godmorgon!

God morgon!
Jag har precis hjälpt mamma med att ta kort på lite antika saker! Sen började jag tänka tillbaka på sommarn och lite så.. Fy vad jag vill ha sommar NU! Bort med kall och slaskig vinter!!!

Idag är jag somsagt ledig, skönt! Ska traska ner till pappa snart. Sen lite senare idag ska jag, nicco och Sebbe träna!

Jag kollade igenom lite gamla bilder igår också, hann inte slänga upp några så tänkte att jag gör det nu!
Enjoy, som man säger. haha.


Pojken tog studenten!

 



Här var vi vid Kvarnbadet sommarn 08. (typ första badet?)
Robin bjöd till och hade med sig vattenmelon!



Vi var i Göteborg och hälsade på Farbror + fru, Kusin + flickvän och deras nyfödda dotter.



Var på Kusins bröllop.



Var på Peace and Love



Nicolena fyllde 18år!



Var på Kryssning!



Det var Halloween. (Jag och Nicco var bäst utklädda!)



Kommentarer
Postat av: Baski

<3 bilden när jag kör bil ner till gbg (not).

2009-01-27 @ 23:21:54
Postat av: Baski

Måste tillägga att det var riktigt kul att jobba när man visste att du fick ligga hemma och sova :)

Lyckans ost!

2009-01-27 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0