Goddagens!

hann inte skriva något efter skolan igår, och sen när jag kom hem på natten var jag lite för trött för att sätta igång datan. Iallafall, efter skolan åkte jag, nicco och sebbe till centrum och kollade lite. Hittade INGENTING! bara lite småsaker som benvärmare och strumpbyxor.

Egentligen har jag inte sån stor lust att skriva så mycket om igår. Det Började bra och sen gick det bara utför. haha, wellwell. Alla kvällar kan inte vara lyckade! Men vi kom ju hem hela och fina så det var ju bra!
(Psst, Emelie och Christer har skrivit lite och har lite bilder från igår!)

Kvällens bästa gick iallafall till Freij, haha.
- Folk kan faktiskt ta illa upp av dethär!!! FAN TÄNK PÅ VAD NI GÖR!!!!
- Freij, vad exakt är det folk kan ta illa upp av?
- Men inte fan vet jag! Fråga folket!!!!!!!!!!!!

Hahaha, Detdär gjorde verkligen vår hemresa! Tack Freiij!

Tog inte så mycket bilder, men jag bjuder till på dom jag har, höhö.




Ikväll då? Jag ska kanske träffa Jossan en liten stund. Det var så himla länge sen nu. Hihi.

Wellwell, nu har jag inte så mycket mer att skriva! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0