Nattens bravader.

Godmorgon kära ni, allt bra?

Inatt hände det typ sjukaste jag har varit med om. haha. Näe, okejt. Detdär var nog lite att överdriva. Men ja..
Först måste jag berätta att på den gatan där Sebastian bor är det aslugnt. Det sker aldrig några "brott" eller liknande.
Så igårkväll mådde jag så dåligt att jag och Sebastian fick ta mammas Audi till honom, jag orkade inte sätta mig på bussen.
Så säger mamma:
- Kan den stå ute på gatan då utan att något händer? Är det helt säkert? (Hon är väldigt rädd om sin lilla bil, haha)
Både jag och Sebastian svarar:
- Jaja, det är lugnt. Det händer aldrig någonting.
Så vi tar bilen, ställer den på gatan och går och lägger oss..

Mitt i natten hör vi världens krasch! Båda tänker på engång "AUDIN!!!!!!" Sebastian springer till sitt fönster för att kolla. Han står där en liten stund sen får han världens ryck och springer ut i vinterkylan, i kalsongerna! (haha) Då ställer jag mig och kollar i fönstret..
Och vad har hänt? Jo, audin mår bra. Men det är typ 3 småkillar (runt 14år) som har snott en utav deras mammas bil, åkt in på sebbes gata och sladdat rätt in sebbes grannes sånhär skitstor "kruka" med blommor i (och plöjt undan lite andra småsaker)..

Typiskt alltså. Den ända gången vi tagit mammas pärla och ställt hos Sebastian under natten händer det något.. haha.. Fast det gick ju bra ändå.

När jag berättade för mamma höll hon på att få hjärtinfarkt, haha :)

Kommentarer
Postat av: Bullstinator

Stackars Betsy!

2009-02-22 @ 14:31:57
Postat av: Baski

Tur att audin är välbehållen!

2009-02-22 @ 16:58:49
URL: http://noterbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0