höhö

Äntligen hemma från skolan. Det är så skönt att komma hem och varva ner efter skolan..

Just nu sitter jag och äter apelsin. Det är så sjukt gott!

Idag ska jag inte göra så mycket.. Kanske gå igenom lite Mary Kay grejer. (för er som inte vet vad det är: Det är smink, hudloations, antirynk krämer, parfymer osvosv) Jag ska ju börja jobba lite smått med det (någongång när jag har tid = no school).. Så jag måste träna lite på vad jag ska säga. Jag får väl träna på Sebastian antagligen, haha.. Kanske sminka honom lite också? ;)

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Hmh.. Ta det lugnt iallafall. Måste bli frisk!


bjuckar på en bild som jag målade i 2an.. :)

Jaja, vi höres senare! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0