Hmh.

Åh, jag orkar inte börja städa här hos mamma. Det är ju pappas vecka nu så jag måste packa ner alla mina saker här hos mamma och knalla ner med dom till pappa. Det är det ända jobbiga med att ha föräldrar som inte bor med varandra.. Och egentligen, hur stor grej är detdär? haha.
Annars finns det bara positiva saker med att ha 2 hem tycker jag. Inga päron som bråkar osv framför barnen, man tröttnar inte på stället man bor på (inte föräldern man bor med heller) osvosv.. Listan kan göras väldigt lång.
Jag förstår inte varför man bara ser negativa saker med att ens föräldrar skiljs? Självklart så kommer det ju bli en stor förändring, men vem säger att den måste vara negativ?

Just nu lyssnar jag på: The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel, den är jättejättefin. (bara så ni vet)

nu nu NU vill jag ha sommar!! Tänk att få slänga in vinterjackan i garderoben och bara kunna gå med en långärmad tröja ute på kvällen? jag lääängtar!!

Wellwell, puss och kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag har utmanat dig i min blogg sarsiiiiiie ;D

2009-02-09 @ 17:54:06
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är fett värt att päronen bor ihop!!!

2009-02-10 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0