Hemma!

Sådär, nu är jag hemma från skolan! Var väldigt stressigt för min grupp (jag, chrille, nicco och frida) idag. Vi var tvugna att bli klara med våra arbeten innan halv 4, då skulle vi redovisa våra arbeten för Thomas.. (vi drog över lite på tide, höhö)
Det gick förövrigt bra, han var jättenöjd med det vi gjort. Nu ska han bara välja en utav oss som "vinnare".. :)

Jag försökte förövrigt ta ett kort på mig själv idag, haha.. Det gick väl sådär.. Var fan skitlänge sen jag "ego-fotade" höhö!
Här är några försök iallafall, haha!

  
1, 2, 3.. Sen gav jag upp! haha

Nu sitter jag och har webbcam med Sebastian, haha! Shit vad länge sen det var man gjorde sånt!
Vi är fina, haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0