Trallala

Nu sitter vi och har jättekul på praktiken.. inte.. Det är lite segt men vafan. Man har väl varit med om värre :) Faaast jag hatade livet imorse när ringklockan ringde. Tänkte på hur skönt alla andra har det som ligger hemma och sover. skit alltså! Men på torsdag, fredag och måndag är vi lediga iallafall så det är värt!

Chrille håller på och pular med ett tal han ska hålla ikväll.. Hoppas han gör bort sig, hihiih :)

Jag skulle vilja åka utomlands faktiskt. Typ dra till Thailand som putte och ligan gjorde i några månader. fyfan vad skönt det skulle vara.. Typ efter sommarn någongång, när det börjar bli lite kallare i Sverige. Så stannar man där borta över vintern och så kommer man hem lagom till våren någongång. Låter inte det bra? Eventuellt kanske dra efter julafton/nyår och komma hem när det är varmt.
Vem är med mig? Jag räknar redan med dig Nissu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0