Morsning!

Idag var jag och Sebastian uppe tidigt minsann! Vaknade runt 8 typ. Låg kvar i sängen ett tag och myste sen gick vi upp och åt frukost :)

Idag ska jag och mamma åka och kolla på ny dvd och lite andra bra-och-ha grejer. Det blir trevligt! :)

Igår var jag och Sebastian och hälsade på hans kusin Kim och hennes pojkvän Tobias i deras lägenhet. Den var jättemysig! Dom har jättemånga husdjur också, hihi. Det är kul. typ, 2 marsvin, 1 hamster och 2 fåglar.. Så det är lite som ett zoo där ;)

Jaja, nu måste jag åka! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Christer

ere så? hoppas ni lekte inte-nudda-mark där åxå :)

2009-04-19 @ 12:34:48
URL: http://mypulpfiction.blogg.se/
Postat av: Baski

Det var en mysig bostadsrätt det :)

2009-04-19 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0