Mornmorn!

Idag är det äntligen fredag.. ooh så skönt :) Jag och Chrille ska gå tidigare från praktiken idag, vi måste till skolan för att lämna in lite papper. hoho jaja. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vad händer?

Sebbe och Oscar ska kolla vandrarhem till metaltown. Hoppas det blir något bra. Känner jag dom rätt kommer vi väl bo i något slitet hak någonstans, haha ;)

Förövrigt, haha. Igår satt jag och Chrille och spelade "robinson-spelet" på blip, utan ljud och allt för att ingen ska märka. Så helt plötsligt säger Rebecka: gör ni eld?
Chrille: haha, hur visste du det?
Rebecka: amen assååååå...

hahahah, hon vart lite busted och kul var det :)

Aja, nu ska vi pilla lite, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: hemlis

Fett bäst. HAHA

2009-04-03 @ 09:29:57
Postat av: Baski

Det var inte ni som vart busted då ;)

2009-04-07 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0