Mornmorn!

Godmorgon kära ni! Allt bra?
Jag är supertrött. Känns inte som att jag sovit ett dugg inatt. Fast det har jag.. nog. Haha :)
Idag är vädret inte kul. Jag höll på att frysa ihjäl imorse när jag gick från stationen till praktiken. brr....

Idag är det onsdag, äntligen. Åh vad skönt att känna ikväll att man inte måste ställa klockan och gå upp tidigt. wuhu.
Imorgon kommer mamma hem från... ja, där hon har varit (minns inte vad det heter, haha). Det blir nice :) Som den partypingla hon är ska hon på kalas redan samma kväll! Haha :)

Juste! Jag ska få låna Chrilles mobil till jag får en ny egen. yeey.. Det är gulligull. Den är väl kanske inte mer hightech än den jag har nu, men ja. Min lur jag har för tillfället har typ 4min i batteritid. Vilket suger. Så allt är nog bättre, haha :)

aja, nu ska jag göra annat. Puss




Kommentarer
Postat av: Emelie

de blir chillendillen ikväll då :)

2009-04-08 @ 10:18:59
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0