måndagkväll.

Jag och Sebastian har nyss ätit värsta middagen. Pastasallad med kyckling, keso och ägg. Mums :) Baski blev så mätt att han somnade i soffan. :) Han säger att han måste sova lite nu så han kan vara vaken när Ballar av stål börjar. haha. Duktig kille ^^

Annars då? Jag är jääävligt trött. skulle vara helt ok att sova nu faktiskt. Ska nog börja plocka undan allt och gå och lägga mig i sängen. Sebastian kan ju faktiskt sitta där och kolla på ballarna (höhö)

Imorgon är det tisdag, vilket innebär att dagen efter det är det onsdag och dagen efter det är det torsdag  = LEDIGT!!! så satans skönt faktiskt!

Aja, nu är jag trött och vill sova. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0