Hoho!

Nu sitter vi här på kontoret, har precis haft glassfest, haha. Jag, Chrille, Rickard och Rebecka blev så sugna på glass så vi gick över till coop och köpte lite.. Det var mumsigt :)

Annars idag har jag väl inte gjort så mycket, suttit här och pillat lite på designen till en hemsida. :)

Skönt med fredag imorgon, är det något kul som händer då? höhö..

På lördag åker ju jag och sebbe till deras land för att hämta Sebbes bil. Hans ANDRA älskling, höh :) Om han får tänka själv så är väl den hans FÖRSTA älskling, men det tycker inte jag, haha. :)

Sen måste jag bara säga att Nissu är bäst, haha. Hon åt själv i matsalen igår, och idag åkte hon till stan själv, hahahah :D hjärta på henne alltså!

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: nissu

hahahaha KÄFTEN! :D

2009-04-03 @ 19:38:31
URL: http://nicolinabaute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0