hmh..

Alltså jag fattar inte dethär med bloggvärlden. Alla ska bråka heeela tiden. Uppmärksamhet? Jatack. Undra om jag också ska bli en "hater", haha. Börja klaga på alla bloggar. För jag menar, egentlgen. De som vill bråka osv letar ju bara upp de stora bloggarna och hackar på dom. Om jag skulle sitta här och skriva massa skit om tex Katrin Zytomierska skulle det vara som en fis i rymden. Knappast att hon ens skulle ödsla ett andetag på det jag skriver EFTERSOM min blogg inte är stor alls. Uppmärksamhet ännu en gång? Jatack.

Och vem går man på om man vill ha uppmärksamhet i bloggvärlden? Självklart, vår allas Blondinbella. Jag förstår egentligen inte vad alla verkar ha emot henne? Avundsjuka gott folk skulle jag vilja säga. Hur många gånger har man inte hört "Jag hatar blondinbella" ? Och nej, jag säger inte att jag inte sagt så. Men jag är isåfall mer avundsjuk på att hon har lyckats så bra som hon faktiskt har gjort. Jag menar, hur många 18åringar har sveriges största blogg samt 2 (eller är det 1?) företag som det går bra för?

Jag ser på det såhär
1. Bloggen blir stor för att den är bra och man skriver intressanta saker, har ett intressant liv osv. Man har åsikter men man HATAR inte.

2. Bloggen blir stor för att man går på andra bloggare som folk vill läsa om, "snackar skit" om dom osv. Klart att det är kul att få höra att även de stora människorna gör fel osv.

Annars tycker jag mest det är töntigt att försöka klanka ner på människor så mycket som möjligt. Ush!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag hatar dig, ska vi starta bloggbråk?

2009-04-16 @ 16:08:39
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Sir Frasse!

Vasaru?

2009-04-16 @ 17:55:13
URL: http://hjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0