hallo

Nu sitter man här vid datan och väntar på mat. Jag är hungrig...
För ett tag sen var jag, mamma och sebastian i centrum, jag kollade lite efter studentklänning på MQ. Där finns flera söta faktiskt. :) Men jag köpte ingen än.. Känns lite tidigt? Fast egentligen skulle man köpa en typ nu, annars kommer det säkert aldrig bli av, haha. aja..

Hmh.. Går det inge bra på tv ikväll?

Det är första april idag, någon som lurats något?
Jag har lurats jättemycket!
Jag och Chrille sa upp oss från praktiken Hela tiden. Helena tröttnade efter ett tag och sa bara: "Gör det ni...." haha :)
Sen försökte jag lura Nissu att hon var död.
Sen var Sebastian så söt och skrev sms till mig och skrev  "idag har vi varit tillsammans i jättemånga månader" (det är vår månadsdag den 1:a). Då svarade jag bara: "jag gör slut" hihi :)
Sen sa jag till mamma att jag är med barn. Haha, hennes ögon höll på att flyga ur ansiktet på henne när jag sa det!

Jag måste komma på något mer jag kan lura mamma med. Hon är så lättlurad :)



Mitt lilla hjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0