Hallo!

Idag är det typ jääättefint väder ute. Hoppas ni alla är ute och myser :) Jag själv ska snart sätta mig på balkongen och kanske läsa en bok. Hmh, nu skulle boken jag ska få låna av emelie sitta bra. Synd bara att jag inte har den här, hha.

Igårkväll var vi hos kicki och hade det kul. Var roligt att träffa mina söta mediamänniskor igen, var ett tag sist. Speciellt Frida, henne har jag inte träffat på jättelänge!

Annars idag då? Ont i huvudet.. haha. Stjärna igår, efterbliven idag. Menmen. Vet inte vad jag ska göra ikväll. Ta det lugnt. Mamma ska bju på nå gott till middag hoppas jag.

Imorgon åker vi förövrigt till Ludvika. Det blir trevligt att träffa släkten. Mosters man fyller ju år så det blir till att fira honom. Träffar ju inte släkten på mammas sida så ofta eftersom dom bor så långt bort. Lite lättare med pappas släkt, nästan hela ligan bor ju i Stockholmsområdet :)

Wellwell, nu blire solen! Heipa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag ver på mcdonalds i mysvädret

2009-04-11 @ 19:18:37
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Sir Frasse!

Du sara, hur fan lägger man upp bilder i sitt inlägg? Om du kikar på mitt senaste inlägg kan du se texten (Min Sponsor) längst ner. Den är länkad till en bild, men jag vill att bilden visas på sidan direkt! Hjälp mig snälla!

Med vänliga hälsningar



Sir Frasse

2009-04-12 @ 22:27:07
URL: http://hjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0