Godmorgon! ...eller?

Allt bra?
Här sitter jag, glad men nästan helt utan röst. Det är förjävligt alltså, men vad ska man göra?

Igårkväll var vi hos Rebecka. Det var så trevligt så. haha ja, mer om det hade jag inte att säga! haha.

Jag läste lite på en nyhetssida nyss, typ nyheter24 (eller vad den nu hette?)  angående dethär med Blondinbella och Katrin Zytomierska. Shit vilken stor grej det har blitt. Jag trodde inte det var något direkt seriöst först, men det verkar det ju absolut vara. Att man kan bry sig så mycket om någon annans liv såsom Katrin gör tycker jag nästan är lite.. läskigt? haha, snacka om att lägga sig i. Människor alltså..
I vilket fall som helst, tror ni att blondinbella har varit otrogen?

haha, jag tycker det är så kul.
Jag har liks aldrig varit den som är den som bryr sig direkt mycket om andra människor (som jag inte känner), men dethär tycker jag bannemig är lite spännande!

Jaja, över till något annat. Idag blir det middag hos Sebastians farmor och farfar. Det blir trevligt. Deras hund, Smilla, är såå söt! (to die for!)

Jaja, pusset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0