Godmorgon!

Nu har jag, Chrille och Rebecka tagit några rundor på robinsonspelet på blip, höhö. Så nu är vi laddade!
Idag blir en helt vanlig dag. Inget speciellt som händer tror jag? Jag hade planerat att träna idag. Men jag låg och hostade som en galning inatt och har jätteont i halsen. buhu.. Jag vill inte bli sjuk :(

Jag och Chrille sitter och funderar lite på vad vi ska äta till lunch idag. Några förslag?

Jag känner att jag måste få igång min kamera så jag kan fota lite, har mest kommit upp gamla bilder på bloggen nu eftersom jag varken har någon digitalkamera eller mobilkamera, haha. Aja.. :) Det kommer!

Var det någon som såg ballar av stål igår? Jag såg bara slutet. Soneby citysport och hon dendär tjejen som raggar på pojkvänner. Jag tycker att hon var kul. Haha. Egentligen, hur skulle man reagera om någon kom fram och gjorde så på ens egen pojkvän? Haha. Man skulle nog bli rätt chockad. Jag tror dock inte att jag skulle hälla vatten på henne som dendär tjejen gjorde.. Eller ja, det beror väl på situation osv. ;)



jag i somras.

Tudilu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0