Godmorgon!

Och så var det söndag, igen.. suck..

Igår hängde jag, Nissu och Chrille hos mig och kollade på film. IGOR såklart :) höhö!
Sen vinglade en jättenykter Sebastian hit runt halv 3 tiden.. haha. Han satt på toan med huvudet i handfatet och sov några gånger. :)

Idag ska jag, pappa och sebastian handla mat typ, haha ^^ Pappa ska iväg några dagar denna vecka så då måste jag ju ha lite mat :)

Annars då? Jofan, börjar känna mig lite smått förkyld faktiskt. Är täppt i snoken på heltid. Lite tråkigt..

På tors, fre och måndag är jag och Chrille lediga från praktiken. Alla förutom mediabarnen har ju påsklov den kommande veckan. Vi i media får inget påsklov eftersom vi praktiserar. buhu..

Aja, nu måste jag äta frukost. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0