bad update.

Sorry för dålig uppdatering, men min dator var lite cp igår och pallade inte riktigt trycket.
Idag blir det ingen praktik för min del. Är jättetjock i halsen. Det gör så ont när jag sväljer :( Jag vill inte vill inte vill inte att det ska vara mina halsmandlar som spökar igen.. De som känner mig vet att jag har haft jättemycket probs med dom.

Bilderna från moster är hos morsan, glömde slänga in dom på datan igår innan vi åkte till Sebastian. Mene ja, jag ska väl hem sen någongång så då slänger jag in några.. ^^

Jaja, nu tänker jag lägga mig i sängen och inte röra en fena! Ska läsa en bok som heter "såld" också. Den handlar om en 11årig tjej i kina som blir såld som slav typ. Verkar ganska bra. Aja..



puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0