Söndag!

Goooood Afton kära vänner!
Nu sitter jag här vid datan efter att ha ätit hemmagjord pizza. Mums.

Igår åkte jag, mamma, basse och sebbe till mammas kille i nora. Det var mysigt. Vi åt kräftor till middag. Det var smaskens! Sebbe fiskade kräftor för ett tag sen så vi fick äta svenska kräftor. Inte helt fel, höhö.
Sen var det kul att träffa Johan och Erik också. Har inte träffat dom på jättelänge känns det som. Eller ekan träffade jag för inte så länge så sen, men Johan var det läänge sen man såg. Jävlar vad dom växer. Känner mig ju riktigt gammal, haha!

Snart så ska jag och Nissulina åka och sola. Det är så skönt att ligga i ett solarium i värmen, hihi :)

Hejdåååååå

Kommentarer
Postat av: Baski

Ekan schtekarn!

2009-09-27 @ 22:52:27
Postat av: Emelie

vet du vad jag kan göra vilken dag jag vill? Sola uomhus" hihihihi

2009-09-28 @ 12:00:13
URL: http://forslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0