Onsdagnatt, torsdagmorgon?

Fan vad jag hatar att inte kunna sova alltså. Det är skitjobbigt! Eller.. ja.. Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig, men såhär ser det ut när jag ska sova:
Lägger mig i sängen, kollar på tv/läser i några timmar, somnar, sover ca 1 timme mer eller mindre, sen händer det konstiga. (Dethär kommer låta sjukt, jag kan inte riktigt förklara det heller så ja.. Men jag gör så gott jag kan) Jag vaknar typ, fast jag sover. Eller, det börjar med att jag drömmer någon konstig dröm eller mardröm, fast jag är i medvetande typ, sen får jag någon konstig känsla i kroppen, typ som att jag är orolig och missnöjd, sen tänker jag sjuka tankar för mig själv (som jag inte styr över) Tex: "varför ligger jag och sover fast jag inte sover?" och så öppnar jag ögonen med ett ryck. Sen kan jag inte somna om igen på ett par timmar.
...........jag sa ju att det skulle låta sjukt

Aja. Nu har jag iallafall suttit ett tag och ändrat lite på min design. Inte riktigt klart än, men jag hittar inte vart jag ska ändra det jag vill ändra sååå jag tappade lusten. Det får jag göra när jag orkar :)

Imorgon ska jag förmodligen träffa chrillepille. Det blir roligt. Snacka lite skit och umgås.

ååååååååååå varför går det bara CRAP på tv just nu? Min bok är inte här, sebbe sover, datan suger.. Då brukar jag i vanliga fall vända mig åt tvn, men just nu gör den inte mycket till nytta. Jaja.

 <- missnöjd!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0