onsdag

Och så var det onsdag... Skönt för mig att jag är ledig inatt. wuhu.

Annars idag så händer det inte mycket. Sen är det självklart Greys Anatomy ikväll!! Åh, jag hatar att vänta en vecka mellan varje program. haha.

Jag har börjat sakna mina "skolvänner" en hel del nu. Det känns så konstigt att inte träffa alla hela tiden. Hmh.. Återträff? höh..
Nemen jag har iallafall snackat lite med Frida om att ses snart över en fika eller något.. Snacka lite skit liks. :)

Förresten, tror ni inte jag var världens bästa flickvän igår eller? Sebbe skulle till skolan och göra en redovisning. Klockan 8 skulle han vara där, vilket betyder att han måste gå hemifrån 20 över 6 (hans skola ligger en bit härifrån, eh). Så när jag kom hem från jobbet en sisådär 10 i 6 ställde jag mig och gjorde 2mackor och hällde i lite juice i en petflaska så han kunde äta frukost på tåget. hoho. Jag skickade även med en chokladbit till "efterrätt" :)


hoho. Hejdå. :)


Kommentarer
Postat av: Baski

Snäll flickvän :)

2009-10-22 @ 10:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0