Tjaba!

Nu har jag legat på soffan, slappat och kollat på Babe - Den modiga lilla grisen. Det var skönt. Såhär dagen efter är det inte mycket man orkar göra. haha. Jag beundrar min pojke som åkte till stan vid klockan 12, haha.

Jahopp, vad ska man göra idag då? Har hört rykten om att det är Eurovision ikväll, haha. Fan alltså, jag måste vara minst insatt i dendär skiten. Jag har inte hört ett annat bidrag än sveriges, hoho. Grattis till mig. Så jag kan inte direkt säga vem jag tror vinner. Aja, har man inget annat att göra kanske man kollar på det då. Vi får väl se, vi får väl se.

Fan vad skönt att sitta själv vid datan för engångsskull. Nu kan jag lyssna på vilken musik jag vill utan att höra massa gnäll från Sebastian, haha. Vi har verkligen jätteolika musikstilar nuför tiden. Han vill bara lyssna på jättehård musik där dom inte gör annat än skriker. Och dom låtarna som spelas mest i mina högtalare just nu är:
Peter Bjorn and John - young folks
Milow - ayo technology
John Mayor - Free fallin'
Saosin - You are not alone

Dom låtarna är inte hans favoritlåtar, ligger nog inte ens med på hans top 100, hoho. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0