Tjoho

Nu sitter jag hos Emlan och kollar på Let's Dance. Det är kul. Carl Jan är BÄST! Jag struntar i att alla (speciellt dom här där jag är) bara klagar på honom. Jag tänker hålla på honom ändå! Inte ringa in och rösta dock. Det förlitar jag mig på att alla andra Calle-Lovers gör!

Appropå ingenting, vi har spelat Ankspelet också. Jag var bäst, UTAN TVEKAN!

Ibland skäller jag på Emlan. Hon är så dum mot Chrissi!
Jag och Christer har förövrigt gjort en deal om att vi ska läsa varandras bloggar, haha! Toppen!
Sen kom jag på också att jag ska kommentera hans blogg med snälla ord för att stötta honom när Empan är en dumming!

Aja, nu har jag inte så mycket mer att skriva.

(Ps. Empan sa något snällt till Christer nyss. Genombrott i revolutionen! Ds)

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag är snäll mot honom :)

2009-01-24 @ 09:33:25
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0