Tjenixen!

Nu är jag i skolan och har lunch. Vi har precis haft Grafisk kommunikation. Vi har precis redovisat vår energidryck "Load". Det gick helt ok. Fast vår affisch vi hade gjort var inte sådär jättefin, haha. Menmen, det gick nog bra ändå! :)

Jag och kicki sitter i text just nu och väntar på att det ska bli mindre kö in till matsalen. 

Idag är det ÄNTLIGEN fredag, Jag har verkligen längtat hela veckan. Klockan 7 drar vi till Freij och förar sen är det utgång. Wuhu! Hoppas allt blir så lyckat som man hoppas på bara. Har lovat mamma att ta det lite lugnt också.. Får väl se hur det går med den saken, höhö.. 

Efter skolan ska jag till centrum med Sebastian också. Hoppas att man hittar något som man kan ha på sig ikväll! Annars blir det lite jobbigt! 

Wellwell, Vi höres senare! Shulu


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är rädd sara, jätterädd

2009-01-31 @ 15:14:35
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0