hehe

Var det någon som såg handbollen nyss? Vad tycktes om matchen? Jag egentligen inte sådär jätteintresserad, men ja.. Tråkigt att Sverige förlorade iallafall.

Nu lirar Malin och Sebbe World Tour. suck. Jag har så ont i huvudet att jag egentligen bara vill gå och lägga mig. Men vad ska man göra? Man måste ju låta barnen leka om man säger så, haha. Ne, jag skoja bara. Lite småkul är det ju faktiskt!

Imorgon är man ledig från skolan iallafall, det är jätteskönt! Undra vad man ska hitta på då? Hoppas huvudvärken är borta så att man kan göra någonting iallafall!

Nu ska jag gå in på tradera och kolla lite! Höres!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vafan, sån jävla skit å förlora me ett mål, jag å chrille ska typ till kista imorrn, haka

2009-01-25 @ 23:59:11
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0