Hallo!

Har nästan nyligen kommit hem från skolan. Sitter och lyssnar på The killers - Human och lägger in lite bilder från mobilen till datan. Idag har jag huvudvärk. Det är inte skönt. Det kommer och går lite som det vill.



Där har ni en bild på en utav våra enegridycker som vi gör på grafen. (Det jag berättade om tidigare). Om ni undrar varför det står "men" under loggan så är det för att vi ska göra en dryck för män och en för kvinnor.
Vi har gjort fyra olika smaker. Och sen en vardera för tjej och kille då. Smakerna är Orginal, Cherry (bilden), Papaya och Melon. Jag tycker dom ser riktigt smaskiga ut faktiskt. Jag skulle utan tvekan kunna köpa en "Load" om jag det fanns i butikerna. Eller vad tycker ni? Ser den inte lite smarrig ut iallafall?
Våra produkter ska iallafall redovisas imorgon under Graflektionen. Hoppas det går bra!

Ikväll ska jag plugga lite Religion igen. Sen ska jag nog inte göra så mycket mer. Försöka gå och lägga mig tidigt. Det ska bli skönt.


Här får ni en bild på mitt öga också, haha! Min mobilkamera är inte så pjåkig ändå?

Aja, vi höres senare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag skulle lätt köpa :D

2009-01-29 @ 20:49:13
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0