Dagen

Idag var det Religionsföreläsning i Aulan. Det var jättetråkigt. Säkert jättekul för dom som är intresserade, vilket jag inte är. Jag är ju inte så insatt i dethär med Religion. Vi har pratat väldigt mycket om Islam på religionen. Det är faktiskt lite intressant, men ja. Jag är väl inte så duktig på det.

Nu är man hemma hos Sebastian då. Ska lira lite World tour med Linus snart tänkte jag. Sebastian slutar ju inte förrens halv 5 och då ska vi åka och gymma! Det blir kul det! Efter gymmet ska jag plugga lite också.

Jag längtar jättemycket tills på fredag. Då ska vi gå ut några stycken och ha det trevligt! (Frida, om du läser dethär - du ska visst följa med!) Hoppas bara inte att det blir som förra helgen, haha.

På söndag firar jag och Sebbe 14 månader tillsammans förövrigt. Grattis till oss!

Nu ropar Linus! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: emelie

SARA, Man firar inte månader!!! Om man inre är en tönt vill säga

2009-01-28 @ 16:05:59
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Baski

Ja det har gått ett tag nu snygging! Grattis till oss och puss på dig :)

2009-02-01 @ 19:05:49
Postat av: Baski

Doppel är bäst förövrigt

2009-02-01 @ 19:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0