Hallo.

....Och så var det söndag! Helgerna går så fort. tycker ni inte? Jaja, denna helg har jag iallafall:

Fredag: Kollade på idol. Åh, tusan att Nicklas åkte ut. Jag gillade inte honom nå särskilt innan, eller han var typ "en i mängden". Men i fredags var han jättebra tycker jag! Black hole sun är en svår låt att sjunga, men han lyckades! (dock hade det varit lite coolare om erik hade sjungit den ^^). Jag tycker iallafall att Calle, Erik och Nicklas var bäst! Sen åkte jag och jobbade jag till lördagmorgon.

Lördag: Upp vid klockan 12, åkte till min kära faster Pia med min käre mor för att ha Mary Kay klass. Första gången vi körde en klass så det var jättekul och det gick så bra så. Sen var tanken att jag och Sebbe skulle gå och se Upp! meen tanterna var väldigt pratglada så vi drog över tiden med ett par timmar (haha), så ingen bio blev det. Sen mötte jag Chrille så åkte vi till Christer och spelade tv-spel heeela kvällen, höhö :)

Idag: Vaknade vid halv 4, gick upp, åt frukost, kolla tv sen skjutsade sebbe hem mig till pappa där jag sitter nu och kollar på tv med papi. hoho :)

Jaja, nu ska jag kolla tv. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0