Godmorgon.

Nu har jag vaknat och ätit frukost. Äggröra, mmm.. Jag ska jobba inatt igen. suck.. Nejmen det är faktiskt inte så farligt om man har någon kul att jobba med och jag har ju Anderas och Alexander så det är helt ok. :)

Onsdag och torsdag är jag ledig. yey, skönt. Iofs orkar man inte göra så mycket, eller inte jag iallafall. Det tar som fan på mina krafter att jobba nattt. Jaja, det brukar iofs gå rätt bra ändå. Fast det är ju inte så kul att springa runt och vara trött hela tiden heller.

På fredag ska sebbe vara "bartender" i skolan. Hmh. Det blir nog kul för honom. Jag ska jobba, höh. Sen ihelgen någongång ska vi gå på bio förmodligen. Jag vill se "upp"!! :D'

Jag måste tipsa om en låt. Fall out boy - i don't care acoustic. hoho. hjärta akustisk musik.



sötis-sebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0