this is all i need to feel alive

Godmorgon!
När jag vaknade "imorse" kände jag direkt att det kommer bli en bra dag/natt. Hoppas det blir så också! Nu lyssnar jag på en låt som iallafall jag blir glad av att lyssna på, och det är nemligen Enter shikari - Jonny Sniper (lyssna, lyssna).

Igår var jag och Sebbe på en långpromenad. Det var skönt. Jag älskar att gå och kolla på stora hus så det gjorde vi. höhö :) Vi ska nog gå lite idag också. Det är så skönt nu när det inte är så varmt längre. 

 
(innan sminkningen förra lördagen, om man ändå hade haft såna ögonfransar?)


(Eftersom jag och nicco var söta och lila klädmässigt fick jag ju slänga på lite lila ögonskugga :)

Jaja, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0