lördag.

HEJ

Idag är det lördag. Ganska tråkig dag för min del. Jag saknar mitt hem. Mitt hem. buhu. Jaja, imorgon tänker jag springa dit. Eller något.

Idag har jag och Sebastian varit ute och gått. Det var skönt. Vi kollade på alla feta hus här omkring. Det var mysigt. Finns bårde ett, två och 20 man skulle kunna bo i.. wellwell.. Vad är väl en bal på slottet?

Nu sitter jag här i Sebastians säng och kollar på tv. Det går bara bajs på tv så jag kollar egentligen inte så mycket. Den är mest på i bakgrunden. Sebbe är där nere och spelar något astråkigt bilspel. Jaja, han får väl göra det då, så får jag sitta här uppe och ruttna till döds av tråkheten.

Jag är inte så positiv idag. Det finns ganska många anledningar till det.. Eller nej, det gör det inte. Men det finns en. Meeeeeeen den tänker jag inte skriva upp här. hoho.

Jaja, ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Baski

Det var skönt att gå ut och gå :)

Jag frågade ju om du ville vara med nere hos mig :(

2009-11-07 @ 20:10:17
URL: http://noterbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0