hoho!

Nu sitter jag och jobbar för fullt med en hemsida. Det går bra faktiskt.
Jag är trött och mätt som tusan. Åt Chicken Teriyaki till lunch, höhö. mumsmums.

Jag och Emelie har förövrigt kommit fram till att killar är bajs, haha. Det är sanningen. Tjejer är iofs också bajs. ALLA är bajs! haha.

Idag ska jag träna hade jag tänkt mig. Fast jag kan typ inte springa, cykla eller något. Har så förbannat ont i mitt knä. Undra vad det kan vara förnågot? Har haft så typ en vecka nu. Känns som att jag borde besköka doktorn snart... Med mitt knä och mitt huvud. Det gör fan ont hela tiden! Alltid ska det vara något..

Nu ska jag slänga in lite bilder från förra veckan tänkte jag, wuhu.


Torsdags-slitage. får väl bju liks.

 
Jag fick blommor av min pojk, och han fick blommor av mig! :)



Linus råtta låg och lurade i Sebastians ficka.


Emelie och Christer taggade i Fredags. (många bilder togs!! ...inte)


Det var lördag och jag, oscar, robin och sebastian var på bilsmeck (robin är ganska gölli om inte annat).


Sen var det söndag och jag och sötpojke spelade kort.


Kommentarer
Postat av: Baski

Bilbilderna var viktigast att notera!

2009-05-21 @ 15:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0