Hallo!

Nu sitter jag hemma, har precis ätit och kollar på ugly betty. hihi.
Min mobil har kommit också. Den är så söt så. :) Jag som är anti-touchscreen tog en vanlig sony ericsson :)



OCH VET NI!!! Jag blir så förbannad så jag skulle kunna spricka alltså. Lindex-tanten som jag HATAR, Hon som gick efter mig och Kicki när vi kollade på smink så vi inte snodde något? Idag var jag därinne och kollade på ett solpuder, jag tänkte precis gå och köpa det och vad tror ni händer? JO, DET SKA JAG BERÄTTA!!!! KÄRRINGJÄVELN KOMMER OCH KOLLAR MIG... IGEN!!!!!!!! Hon står fan 2a på min "bör-brännas-på-bål lista". Jävla äckelkärring! Nästa gång ska jag nog fråga henne om hon inte vill gå med på engång så hon absolut inte missar något!

Iallafall, Nicco har lärt mig hur man gör med kategorierna. haha. tusan vad svårt det var! .....inte

jag lyssnar förövrigt på tatu just nu, haha. pusshejs!

Kommentarer
Postat av: melie

unkar femman hos dig!?

2009-05-05 @ 20:52:06
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon ska brännas! och det är sanningen!

2009-05-05 @ 22:08:21
Postat av: Alexandra

Den här mobilen är skit bra, har själv den :D

2009-05-06 @ 15:45:27
URL: http://alexandra.backstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0