Godmorgon.

Det blev en liten paus i skrivandet igår. Orkade inte riktigt. Jag och Sebastian gick upp vid 10, åt frukost, sen gick vi och la oss igen och vaknade vid 4. Värd dag liksom. På kvällen hängde jag hos nicco. Vi kollade på robinson, butterfly effect och Nina Frisk.
Butterfly Effect har jag sett några gånger tidigare, den är grym. Jag rekomenderar den verkligen. Det som är lite b är att det finns 2 olika slut på filmen, haha. Varför gör man så egentligen? 
Nina Frisk var helt ok hela filmen igenom. Men slutet?!! WTF? haha. Vad hände där liksom? Slutet gjorde så att filmen sjönk som fan. bad ending ≈ bad movie! (jag vet att mitt elikamed-tecken är cp, men det riktiga funkar typ inte)

I fredags var det kul. Det var bara jag och Nicco som förade hos mig, Tessan och Allan hann inte. Men vi träffade dom på perrongen innan vi skulle ta tåget sen så det var kulen.
Skivan höll rum på Viper Room. Luftkonditionering är ju iallafall något dom INTE vet vad det är. fyyyfan. Det luktade svett som fan och alla var jättesvettiga (nicco, haha). När man dansade orkade man typ 2 låtar, sen var man tvungen att gå ut och andas. Musiken var inte sådär jättebra heller. Vad är det med spansk musik som man aldrig hört liks? Och Svennebanan hade dom inte heller, haha! (Ja Emelie, vi frågade efter den igen. haha).

Idag kommer ni nog inte höra av mig så mycket mer förrens ikväll. Jag ska plugga heeela dagen. Har en uppsats som ska in imorgon + prov. Och ja, allting är som vanligt. Man har vetat om det i typ 2 månader och ändå sitter man och pluggar skiten ur sig dagen innan. Att man aldrig lär sig....

Wish me luck. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0