Godkväll!

Godkväll kära ni, allt bra?
Med mig är det bara bra. Lite småtrött bara. :) Jag och Sebastian kom hem från bion för ett litet tag sen. Filmen var ganska tråkig. Till en början iallafall. Jag inledde med att sova ett tag, haha. Nej men den var lite som en dokumentär typ mellan varven, det var inte så kul. Sen var ju dethär den Första av de två Che filmerna, så den var mer typ hans liv innan han blev Gerillaledaren. Iallafall så har man sett 1an måste man se 2an. 1an hade liks världens sämsta slut.

Nu sitter vi iallafall i Sebastians säng vid varsinn dator och kikar runt lite. Jag spelar musik och han baara klagar. Han är så tråkig. Det ända han vill lyssna på är sin skrika august burns red. ALDRIG något nytt.. typiskt..

aja, nu ska jag väl snart sova. Puss

Kommentarer
Postat av: Baski

August äger!

2009-05-04 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0