Förövrigt.

Just nu sitter jag och väntar på att DH ska börja. Jag har typ inte sett det på evigheter. Det är fan inge bra om jag får tänka efter engång extra.. Menmen. Jag har precis målat naglarna svarta också. Köpte ett nytt svart nagellack idag.. Och en liten leopard necessär... Och ett nagellim.. Jaja, Över till viktigare saker. Jag skulle vilja ljusa upp mitt hår till sommaren tror jag. hmh..

Juste förövrigt! hoho. Jag och Nissu ska fan jobba med varandra i sommar.  Det ska fan bli feting kul. Äntligen någon som man kan ha kul och snacka med på jobbet liks. De andra är så himlans seriösa.. Okejt, kanske inte alla. Men de flesta. Jagmenar Prassan och Sten Hård kanske inte är så seriösa.. menmen :)

Jag har förövrigt börjat lyssna mer på Coldplay.. Jag har egentligen aldrig tyckt att dom är särskilt bra. Men Violett Hill och Lost är fan to die for. Okejt, detdär kanske var lite överdrivet, men dom är bra iallafall :)

jag säger förövrigt ganska ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0