Design

Jag lyckades ändra min header. wuhu. Den ser lite cp ut, jag vet. Den är inte riktigt i mitten. Men jag orkar faktiskt inte fixa det just nu. Det får bli någon gång när jag orkar och har tid.

Juste förövrigt, jag vann ju en design förut, remember? Well, dendär tjejen jag haft kontakt med som skulle fixa den åt mig tog liiiiite för lång tid på sig, tycker jag iallafall. Ca en månad? Sen var hon inte sådär jättetrevlig heller så jag bad henne skicka designen åt helvete. Mitt tålamod tog slut. Det tror jag erat också skulle göra om ni diskuterade via mail med en människa som inte riktigt har koll på läget, som skriver fel i varannat mail och sen blir otrevlig när man inte fattar. ush! Så den sidan rekomenderar jag faktiskt inte,. Bloggdesign.nu

Aja, skit vare med det.
Egentligen borde jag kunna ge bort designen till någon annan, den är ju faktiskt min?

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snygg!

2009-05-07 @ 16:01:59
Postat av: Anonym

oschysst ändå att jag knappt syns på headern.. -.-

2009-05-08 @ 00:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0