bilder.

Min telefon och datorn kommer inte riktigt överrens så jag har inte kunnat slänga in bilder på datan. Fast nu kom jag på att jag kan bluetootha över bilderna, haha. smaaaaart. :)

Här kommer iallafall lite bilder från senaste veckorna, wuhu.


påväg till prallen en morgon.


Nissu och jag innan skiva (lökskivan)


otaggad tandborstning efter lökskivan


Malins hamster, kurt


I stora familjer får man slåss om sin mat!


När Sebastian tog studenten förra året
(bilden är sämst för att jag har tagit kort på ett kort)



Min granne Malin har jättesöta kattbebisar. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

smarta sara :)

2009-05-12 @ 09:54:05
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0