wuhu!

Denhär dagen kunde inte bli bättre faktiskt! Jag och Chrille ska få byta uppgifter på praktiken och fixa lite med hemsidan istället, jag ska till metaltown, ingen shegy och nu sitter jag och mumsar på en Ben & Jerrys half baked. MUMS!
Nu kollar jag lite boende i göteborg. hihi. Åh vad jag längtar alltså! Det blir jag och massa grabbar verkar det som? haha ^^

Alltså det kommer bli GULD att se Marilyn Manson och Slipknot på metaltown. Jag kommer dö av lycka, hihi.

På lördag är det studentskiva, jag funderar på att vara stålmannen.. Är inte det en bra grej? Hörde av Annica att typ alla ska vara snickare.. FETT TRÅKIGT om alla ska vara samma typ? blööö..

Nu ska jag spana vidare, puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vill följa med!

2009-03-24 @ 09:48:55
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0