trallaala

Lite klagomål från Nissu om att jag och Chrille inte fattar hur dom gör på dendär lurendrejerisidan jag skrev om innan. haha.. Då tycker jag att Nissu ska förklara för oss hur man gör! Så om du läser dethär Nissu, jag förväntar mig en förklaring! haha! :)

Jag och Chrille åt lunch på samma ställe idag som vi åt på igår, sucken. hahah.. Fast idag åt jag kycklingsallad och han bakad potatis med skagenröra.. Det var minsann smaskigt :)

Nu sitter vi och trallar lite. Jag har precis lagt in lite grejer på eventstore.se och Chrille sitter och skriver lite småtexter.
Jag tyckte så synd om honom tidigare att jag hjälpte honom.. MED EN TEXT! hahaha :) stackarn ^^

Wellwell, idag skulle vi få gå tidigare, Chrille ska vara på jobbet kl5 och då fick jag gå med honom. Skönaste :) wuhu.

Aja, nu ska jag fortsätta. Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: nissu

haha jag ska förklara: dom har inte med ett enda kort av dom som är med från början, men meningen är att man bara ska koncentrera sig på det kort man själv valt så man inte tänker på det! ^^ fiffigt va?



men jag var ju såklart för smart för dom.. -.-

2009-03-11 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0