Tjulu!

Undra om pöjken + vänner kommit fram som dom ska? Han är ju inte bäst på att höra av sig så man vet att han lever om man säger så ^^ Aja. haha.

Jag är iallafall skittaggad för ikväll!!! Wuhu!!
NICCO om du läser. Idag är inte rätt dag att äta klockan 10 OKEJT?! hah.. :)

Åh, jag måste duscha, raka benen, tvätta håret, föna, platta, fixa, sminka mig, välja kläder, klä på mig, äta och SEN knalla till Christer.. sucken.. Varför känns det som att jag kommer bli klar imorgon?

Btw, hur FAN kunde INTE hon Elisabeth åka ut ur Let's Dance igår?!? VAD HÄNDER?! hahahah, hon är typ lika bra som om man skulle slänga in ett kylskåp och be det dansa Breakdance!!!
Aja, what-so-ever, egentligen bryr jag mig inte så mycket men ändå ^^ Programmet är ändå inte värt att kolla på nu när Carl Jan har åkt ut, buhu snyft.

Aja, nu ska jag börja fixa mig. Puss och Kram

(Jag lyssnar btw på min tagga-till låt. Jizz in my pants, bästa minen ^^)

Kommentarer
Postat av: emelie

du får be christer göra det, nu är jag hos mamma, la in bilderna i hans dator :)

2009-03-08 @ 17:09:41
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0